Conversie optimalisatie

Een mooie website is één. Klanten die klikken is twee.

Van kijkers kopers maken, dat is conversieoptimalisatie. Het begint met een gebruiksvriendelijke (responsive) website, waarbij de menu-structuur logisch (en SEO-proof) is opgebouwd. Hierna is het tijd om het bezoekersgedrag te analyseren. Waar haken ze af? Op welke knoppen klikken ze op de site? Welke pagina's worden goed gelezen? Allemaal vragen die voorbij komen bij conversie optimalisatie.

 

 

De doelen van conversie optimalisatie 

De tijd van alleen een website of nieuwsbrief maken en niet de resultaten meten is voorbij. Door data te verzamelen met Google Analytics en andere tools heb je goud in handen om de conversie te verhogen. Het liefst pakken wij het traject van conversie optimalisatie samen op met jou, waarbij gezamenlijk meetbare doelen bepaald worden.

Wij analyseren jouw website om bezoekers langer vast te houden. Heb je een onderdeel dat een lezer of bezoeker écht moet zien? Dan helpen wij om de aandacht te trekken door dat onderdeel in de spotlight te zetten! 

Jouw doelgroep blijft nu hangen. Of beter gezegd: jouw merk blijft nu bij de doelgroep hangen. Mooi, maar uiteindelijk wil jij dat een bezoeker wordt getransformeerd tot lead. Door de inzet van pakkende knoppen en slimme, korte zinnen, helpen wij jou met de klant aanzetten tot daadwerkelijke actie.

 

Benieuwd? Bel ons!

Kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen!

Onze marketeers, ontwerpers en techneuten staan voor je klaar.
Bel, mail of kom langs! We hebben lekkere koffie. En koekjes.

Bel: 0318 - 555 800 Stuur een e-mail