PORTFOLIO

De wereld laten zien

wie AWI is

Over dit project

Wat als je het best bewaarde geheim in jouw branche bent? Juist, dan wordt het tijd om de buitenwereld te laten zien wie je bent. Wij hebben AWI begeleid naar haar nieuwe naam, payoff én nieuwe positionering. Oh ja, we hebben dit natuurlijk overal in doorgevoerd.

Hard werken is zilver.
Slim werken is goud.

Concept

Tijdens het concept zijn we aan de slag gegaan met de nieuwe naam: AWI. De ondertitel ‘Altering the World of Insurance’ past bij de bepaalde uitgangspunten van een krachtige positionering. Daarnaast ondersteunt de payoff ‘Hard werken is zilver. Slim werken is goud.’ deze boodschap. De kleuren van het logo onderstrepen de rol van AWI in de branche.

AWI Concept

Ambigram.
Wat?

Logo en huisstijl

Het logo van AWI is een ambigram: je kunt het 180 graden draaien en dan staat er hetzelfde. Hoe gaaf is dat?! Naast dit bijzondere logo hebben we ook de website, visitekaartjes, productsheets, vlaggen, banner, het briefpapier, powerpoint template etc. ontworpen.

 

AWI huisstijl

Efficiëntie naar een hoger plan
met AWI

Website

Uit de 360 inside workshop kwam naar voren dat AWI meer naar voren mag treden als een expert en dat hun referenties belangrijk zijn. Dit is meegenomen in het ontwerp. Softwareoplossingen en referenties nemen een belangrijke plaats in. De schuine lijnen die je ook in het logo terugziet onderstrepen de dynamiek in het bedrijf.

Kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen!

Onze marketeers, ontwerpers en techneuten staan voor je klaar.
Bel, mail of kom langs! We hebben lekkere koffie. En koekjes.

Bel: 0318 - 555 800 Stuur een e-mail