PORTFOLIO
De Basiliek

Alles mag op zaterdag

(en op zondag t/m vrijdag)

Over dit project

In 2014 had Harm Hardeman uit Veenendaal zin in een avondje uit op zaterdag, maar voor een goed concert moest hij naar de stad. Dat kan anders dacht hij! En zo ontstond de Basiliek, een pand voor concerten en evenementen geschikt voor 5 tot 1.420 man in Veenendaal. Hoe gaan we van het merk 'De Basiliek' een begrip maken? Daar kwamen wij om de hoek kijken!

Sterk door eenvoud

Logo en huisstijl

De Basiliek (zelfst. naamw): kerkgebouw met een hoog middendeel en lagere zijbeuken. Zo staat de term omschreven in het Groene Boekje. Een groot, imposant en statig gebouw. Deze uitleg hebben we gegoten in een modern en sterk merkverhaal, want een feestje vieren kan tegenwoordig ook in de kerk. Het logo is sterk in zijn eenvoud, met dikke zwarte letters met herkenbaar detail: 3 afgesneden letters met een hoog middendeel en lagere zijbeuken.

De Basiliek huisstijl

Snel kunnen
zien & beleven

Website

Snel zien en beleven wat er te doen is in de Basiliek, dat is het doel van de website. Evenementen zijn opgedeeld in de drie pijlers: muziek, zakelijk en lokaal. Met foto’s en kleuren zijn gespeeld om jou als bezoeker warm te maken voor een spektakel aan muziek of inspirerend event. Ook zin gekregen in een avond of dagje uit? Bestel tickets eenvoudig online, want ook aan de koppeling met de kassa en het ticketsysteem is natuurlijk gedacht.

Kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen!

Onze marketeers, ontwerpers en techneuten staan voor je klaar.
Bel, mail of kom langs! We hebben lekkere koffie. En koekjes.

Bel: 0318 - 555 800 Stuur een e-mail