Snel en gemakkelijk zelf je zaken kunnen regelen
De klanten van de Energiewacht Groep hadden een concrete behoefte: snel en gemakkelijk zelf hun zaken regelen. Geen wachtende voor hen in de rij. Geen terugbelverzoek. De belangrijkste zaken moeten snel te vinden zijn, zodat de gebruiker zo snel mogelijk kan regelen wat hij wil regelen. Hoe belangrijker iets is, hoe prominenter het naar voren moet komen. Een duidelijk doel van het portaal waarmee we gericht aan de slag konden.

Alles snel zelf kunnen regelen

De oplossing bleek een klantportaal te zijn, gemakkelijk en toegankelijk en extra service voor de gebruiker. Hier kunnen de gebruikers snel online een afspraak inplannen met de monteur, hun facturen inzien, of hun contract wijzigen en opzeggen.

Het inloggen op het klantportaal gebeurt via een veilige SSL-verbinding. En het is voor de Energiewacht Groep mogelijk om zelf te kiezen welke gegevens je hier deelt. De gebruikers kunnen vanaf elke locatie en vanaf elk apparaat inloggen in hun eigen omgeving.

Gerichte en efficiënte communicatie

De communicatie vanuit de Energiewacht Groep met hun klant wordt niet alleen gerichter, maar ook efficiënter. Zij besparen hiermee op termijn veel onnodige kosten. En ze bieden extra service, doordat ze op een gemakkelijke wijze informatie en kennis kunnen delen met hun doelgroep.

Bel 0318 - 555 800

Kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen!

Onze marketeers, ontwerpers en techneuten staan voor je klaar. Bel, mail of kom langs om je uitdagingen met ons te bespreken.

Bel: 0318 - 555 800 Stuur een e-mail