PORTFOLIO
Info Support

Lekker hoor

die campagne!

Over dit project

Korte broek aan, zonnebril op, biertje in de hand en een goed rokende barbecue met vlees: dat is volgens ons de sfeer waarmee je een ICT’er triggert om met carrière bezig te zijn. Want zeg nu zelf: Toen jij student was zat je ook niet altijd met je neus in de studieboeken? Bekijk hier wat wij voor Info Support hebben opgetakeld binnen 2 weken!

Een keurmerk als logo;
alleen de beste kwaliteit

Campagne en logo

Bbq-en en met je toekomst bezig zijn. Maar wel met een gedachte erachter! Want een goede biefstuk bakken vraagt om de beste ingrediënten en skills. Net zoals het ontwikkelen van de beste applicaties. De campagne ‘Meat ‘n greet’ werd een feit. Het logo doet denken aan een keurmerk, want we gaan alleen voor de beste kwaliteit! Studenten werden opgetrommeld met een Abri campagne, posters en digitale & hardcopy uitnodigingen die verwezen naar de one-page website.

Meatngreet logo

Dat smaakt naar meer!

Website

Op de one-page website moest het gebeuren: ICT studenten konden zich aanmelden. Doel? Minimaal 20 aanmeldingen. Klinkt niet veel, maar in de wereld van ICT studenten is dat het wel. Met weinig tekst en full screen beeldmateriaal wordt de student getriggerd zich aan te melden. En het is gelukt! De aanmeldingen kwamen binnen. Dat smaakte naar meer! Want ook Info Support België heeft de campagne ingezet.

Website

Social waar je
honger van krijgt

Social media

Ook op social media liep het lekker door. Met gesponsorde advertenties is de doelgroep bereikt via Linkedin, Facebook en Twitter met strak opgemaakte advertenties in Meat ‘n greet stijl en pakkende teksten. Dat werkte, want 27% van het totale verkeer naar meatngreet.nl kwam via social.

SOME

Kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen!

Onze marketeers, ontwerpers en techneuten staan voor je klaar.
Bel, mail of kom langs! We hebben lekkere koffie. En koekjes.

Bel: 0318 - 555 800 Stuur een e-mail