Het resultaat van een helder profiel
Hoe kun je als relatief kleine zorginstelling toch een statement maken en je identiteit naar voren brengen? En hoe onderscheid je je als zorginstelling? Laten zien waar je als organisatie voor staat en wie je bent is hierbij erg belangrijk. Samen met Profila Zorg onderzochten we hun ware aard, want zij wil naar voren komen met de eigen authenticiteit. Zelf je identiteit naar boven halen is vaak lastig, want als organisatie wordt je blind voor hetgeen waar je juist zo goed in bent. Daarom schakelde Profila Zorg ons in!

Dat was niet de enige behoefte die Profila Zorg had. Ook kampten zij met de werving en selectie. En om de juiste mensen aan te trekken is het ook heel belangrijk dat je uitstraalt wie je bent. Zodat je mensen aantrekt die bij je passen. Zo kwamen de twee behoeftes vanuit Profila Zorg mooi bij elkaar.

Authenticiteit ten top

Klein maar dapper, dat is wat er uit de workshop van Profila Zorg kwam. Net als David tegen Goliath. Het christelijke Profila Zorg durft voor haar waarden te gaan staan en gaat verder dan andere zorginstellingen in hun loyaliteit naar cliënten toe. Met het heldere profiel met bijbehorende kernwaarden kan Profila communiceren waar ze voor staat. Op deze manier weten nieuwe medewerkers wat ze kunnen verwachten. Zo is het voor hen ook helder of hun persoonlijk identiteit past bij de identiteit van hun nieuwe werkgever. Zo wordt direct duidelijk of jullie een match zijn of niet.

Lees meer over de merkidentiteit workshop

 

 

Gerrie_merkidentiteit32.jpg

Een compleet resultaat

De uitkomst van de merkidentiteit workshop was de basis voor de nieuwe corporate website. Ook ontwikkelden we ‘Werken Bij Profila Zorgroep’, een aparte recruitment website om het groeiend aantal vacatures professioneel en aantrekkelijker onder de aandacht te brengen. We legden voor deze website een koppeling met hun gloednieuwe HR-systeem: Easycruit. Het grote voordeel hiervan is dat de HR-afdeling geen twee losse systemen hoeft bij te houden, maar alles kan regelen in hun eigen systeem. Ook ontwikkelden we een speciale e-mailcampagne om de vacatures onder het huidige netwerk te promoten. Een compleet resultaat, passend bij de vraag van Profila.

 

Bel 0318 - 555 800

Kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen!

Onze marketeers, ontwerpers en techneuten staan voor je klaar. Bel, mail of kom langs om je uitdagingen met ons te bespreken.

Bel: 0318 - 555 800 Stuur een e-mail