Digitale vertaling van waar Van Veen voor staat
Wist jij dat een gemiddelde websitebezoeker ongeveer 10 seconden op je website blijft voordat hij besluit om te blijven of niet? Die 10 seconden zijn cruciaal voor een eerste visuele indruk. Daar kun je dus op inspelen!

De eerste stap op weg naar deze visuele indruk die past bij Van Veen is de weg terug naar de kern. Van Veen had behoefte aan een uitstraling die aansluit op de merkidentiteit. Het was belangrijk om het verhaal van van Veen te vertellen, wie zij is, wat zij doet, waarom zij dit doen. We leggen de merkidentiteit vast in een document wat het uitgangspunt is voor alle uitingen. Vanuit dit document kan vervolgens worden vertaald en gevisualiseerd.

Vervolgens maken we een merkconcept. Inclusief een update voor het logo: een subtiele wijziging, maar wat wel zorgt voor het juiste effect én wat beter aansluit bij de nieuwe stijl. De fotografie speelt hierbij een belangrijke rol. De advocaten moeten persoonlijk in beeld worden gebracht passend bij de identiteit. Zij staan centraal, vanuit deze gedachte is dan ook het ontwerp van de website ontwikkeld. Voor elke advocaat een persoonlijke pagina met quotes wat hen typeert. En per advocaat is nu helder wat zij kunnen doen voor hun doelgroep.

Een nieuwe website geheel in dienst van het doel

Het doel van de website was om de jonge ondernemer aan te spreken. Naast dat de nieuwe huisstijl hier goed bij aansluit, was het doel ook om met andere manieren de juiste doelgroep aan te spreken. En hoe doe je dat anders dan met een supersnelle website met bijzondere animaties?

We startten een zoekwoordonderzoek, om ervoor te zorgen dat het organische bezoek zou toenemen. De input hiervan wordt gebruikt voor de menustructuur, zodat de gebruiker gemakkelijk vindt wat hij zoekt.

Content wordt steeds meer bepalend voor de uitstraling en identiteit van je merk. Van Veen heeft ontzettend veel kennis in huis, die kennis moest worden gedeeld. Ook hier is op ingespeeld met het ontwerp. De kennis is nu makkelijk te vinden, gecategoriseerd per rechtsgebied en expertises. En waarbij je kunt filteren, zodat je makkelijk en snel vindt wat je zoekt. Zo kan Van Veen uitstekend laten zien dat ze verstand van zaken hebben en weten wat er speelt. En dat draagt weer uitstekend bij aan de merkidentiteit: Van Veen loopt voorop!

 

afbeelding_vanveenkopie.jpg

Van Veen loopt voorop, dat is nu overal te zien!

Het resultaat? Een functionele website, waar de merkidentiteit van Van Veen duidelijk naar voren komt. Een website die past bij de huidige tijd en past bij de toekomst waar van Veen naartoe wil. Met prachtige fotografie, wat de merkidentiteit en het gevoel van de website extra versterkt. En met unieke animaties. Waarbij de verschillende hoofdelementen op een (voor de gebruiker) logische volgorde worden verschenen. Zodat de gebruiker de verschillende informatie stapsgewijs tot zich kan nemen. Op die manier kun je je als gebruiker zo beter oriënteren op waar je moet beginnen, met hopelijk als doel sneller overgaan tot (inter)actie.

Bekijk de website

Kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen!

Onze marketeers, ontwerpers en techneuten staan voor je klaar. Bel, mail of kom langs om je uitdagingen met ons te bespreken.

Bel: 0318 - 555 800 Stuur een e-mail