Een effectieve campagne met 500% meer sollicitaties
Het vinden van goed personeel blijft lastig. In iedere branche, maar vooral in de zorg. Op korte termijn had ook Zorggroep Charim extra mensen nodig, waaronder verpleegkundigen en verzorgenden. De uitdaging was om met een opvallende campagne de doelgroep te bereiken. Kortom: hoe kan Charim met arbeidscommunicatie het best de doelgroep bereiken, met als doel dat er wordt gesolliciteerd? Met deze vraag klopten ze bij ons aan.

Een complete campagne met zichtbaar resultaat

We startten met het inventariseren van vraag. Wie is de doelgroep? Wat is ons actieplan? We bedachten drie concepten en presenteerden deze aan Charim. Ons doel was om op een originele manier de doelgroep te benaderen, waarbij Charim er echt moest springen. Natuurlijk hadden wij een voorkeur voor een specifiek concept en die is het ook geworden! Er is vervolgens een campagne ontwikkeld die drie verschillende doelgroepen aanspreekt. Er was maar één doel: de doelgroep laten solliciteren bij Zorggroep Charim.


Via verschillende media werd de campagne doelgericht onder de aandacht gebracht: zowel online als offline. Per doelgroep is ons advies opgevolgd hoe de doelgroep het best te bereiken is. Het complete pakket: een landingspagina, een social media campagne, advertenties in de krant, in magazines en abri’s op verschillende stations. 

 

 

500% meer sollicitaties!

De campagne sloeg goed aan en was overal zichtbaar. Ook kwamen er veel reacties op binnen! Iedereen had de campagne wel ergens gespot. Én het belangrijkste: er zijn maar liefst 500% meer sollicitaties binnen gekomen... De doelgroep is bereikt!  

Start ook zo'n vette campagne

Kom erachter wat wij voor jou kunnen betekenen!

Onze marketeers, ontwerpers en techneuten staan voor je klaar. Bel, mail of kom langs om je uitdagingen met ons te bespreken.

Bel: 0318 - 555 800 Stuur een e-mail