Geschreven door Kees Cornelisse Managing director

Met 4 nominaties voor Logitech, 4 voor MGA Entertainment en 2 voor Walibi Holland
Arnhem, 30 juli 2025 – Happy Horizon behoorde dit jaar opnieuw tot de belangrijkste kanshebbers bij de Digital Impact Awards. Het bureau sleepte maar liefst 12 nominaties in de wacht voor deze prestigieuze Europese vakprijzen op het gebied van digitale communicatie, georganiseerd door Communicate Magazine. Een jaar eerder nam Happy Horizon nog vier awards mee naar Nederland. De nominaties lieten opnieuw zien hoe breed de expertise van de bureaugroep was op het gebied van digitale strategie, creatie en performance.
De ingezonden cases kwamen voornamelijk van de labels Vertigo 6 en Vortex Agency, in nauwe samenwerking met klanten als Logitech, MGA Entertainment, Sligro, Walibi Holland en DAS Import.
Een overzicht van de genomineerde projecten:
- Walibi Holland
Best Use of Data
Best Use of Digital from the Sports, Travel, Leisure and Tourism Sector - Miniverse (MGA)
Best Community Development
Best Use of Digital from the FMCG Sector - Sligro
Best Use of Digital from the Retail Sector - Logitech G
Best Digital Communications as Part of an Integrated Campaign - Logitech
Best Use of Existing Social Media Platforms: Small Budget <£20K
Best Community Development
Best Use of Digital from the Technology, Media and Telecommunications Sector - L.O.L. Surprise! (MGA)
Best Digital Communications as Part of an Integrated Campaign
Best Use of Digital from the FMCG Sector - DAS Import
Best Use of Data
Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6 – onderdeel van Happy Horizon – zei destijds:
“Deze nominaties bevestigen het werk dat we samen met onze klanten hebben neergezet. Of het nu ging om een datagedreven always-on campagne voor Walibi of internationale activaties voor Logitech en MGA: we wisten strategie, creativiteit en uitvoering te combineren om merken zichtbaar sterker te maken.”
De Digital Impact Awards werden al 16 jaar georganiseerd door Communicate Magazine en stonden bekend als dé benchmark voor projecten die de digitale reputatie van een merk versterken. De awards richtten zich op campagnes die meerdere disciplines samenbrachten, zoals community building, social media, data en geïntegreerde marketing. Met genomineerde merken als IKEA, TUI, Unilever, Philips en Nikon bewees de competitie hoe hoog de lat lag in de sector. De jury, bestaande uit vakexperts, beoordeelde de inzendingen op impact, innovatie en effectiviteit.